Anglisci > Nauka > Publikacje > Szkolenia - z ostatniej chwili > Praktyczne warsztaty dla lektorów i nauczycieli języków obcych
InstaLing
Praktyczne warsztaty dla lektorów i nauczycieli języków obcych Drukuj Poleć znajomemu
Średnia ocena użytkownika Brak ocen

WARSZAWA, ul. Saska 9 

14 sierpnia 2013

W programie trzy warsztaty do wyboru

WOJNA I POKÓJ, g.11.00-12.30, Beata Zielińska Rocha zapisz się

TAKA LEKCJA TO JEST TO, g.12.45-14.15, Beata Zielińska Rocha zapisz się 

LEKTOR HACKEREM, g.14.30-16.00, Jacek Członkowski zapisz się

  • opłata 1 sesja = 50 zł/os., 2 sesje = 75 zł/os., 3 sesje = 100 zł/os.

Uwaga: prosimy o rejestrację na dowolnie wybraną ilośc sesji oraz wpłatę kwoty wg powyższego cennika

 

28 sierpnia 2013

W programie dwa warsztaty do wyboru

MUZYCZNE INSPIRACJE, g.11.00-12.30, Jacek Członkowski zapisz się

PODRĘCZNIK TO NIE WSZYSTKO, g.12.45-14.15, Luiza Wójtowicz-Waga zapisz się

  • opłata 1 sesja = 50 zł/os., 2 sesje = 75 zł/os.

Uwaga: prosimy o rejestrację na dowolnie wybraną ilośc sesji oraz wpłatę kwoty wg powyższego cennika

ABSTRAKTY SESJI

  • Wojna i pokój

Czy rzeczywiście na pracę z nastolatkami możemy patrzeć w kategoriach wojny i pokoju? Co to takiego dyscyplina na zajęciach? Czy istnieją ‘trudni słuchacze’? Czy oni naprawdę są trudni, czy stają się trudni – w konkretnej grupie, w relacji z konkretnym nauczycielem, w konkretnych sytuacjach? Jak sobie radzić z ‘wszystkowiedzącym’, ‘Dyziem marzycielem’, ‘krytykiem’, ‘klasowym błaznem’ i innymi ciekawymi postaciami pojawiającymi się na zajęciach? Czy konfliktów w pracy z nastolatkami da się uniknąć? Jak asertywnie zachować się w trudnej sytuacji? Na te pytania wspólnie odpowiemy w trakcie naszego warsztatu.

  • Taka lekcja to jest to

Nauczyciel doskonale wie jak powinna wyglądać idealna lekcja - jego lekcja. Czy wie jednak czym jest ‘idealna lekcja’ dla nastoletniego ucznia? Czy prawdą jest że „idealna lekcja” to ta, która się w ogóle nie odbyła? Wokół czego kręci się świat nastolatka? O czym chętnie porozmawia? Czy w ogóle potrafi rozmawiać? Jaki według nastolatka powinien być nauczyciel? Czy dostępne na rynku książki trafiają w potrzeby nastolatków? W trakcie warsztatu podzielimy się z Państwem własnymi doświadczeniami, doświadczeniami innych nauczycieli oraz opiniami samych zainteresowanych, czyli naszych nastoletnich uczniów. Zaproponujemy również garść ćwiczeń, które pomogą pobudzić mniej aktywnych.

  • Lektor hackerem czyli jak uczyć multimedialnie wykorzystując zasoby Internetu

Czy Aleksander Fredro pisząc: „osiołkowi w żłoby dano. W jeden owies, w drugi siano” miał na myśli nauczycieli języków obcych dwudziestego pierwszego wieku? Czy przygotowując się do kolejnych zajęć lektor „uchem strzyże, głową kręci. I to pachnie, i to nęci”, a na koniec ma poczucie, że samodzielne tworzenie materiałów jest zbyt czasochłonne? Czy serfując po sieci czujecie się początkowo jak w raju, a gdy „nareszcie przyszła pora” nie wiecie jaki wybrany materiał „ściągnąć”? Podczas warsztatu zweryfikujemy, czy jesteśmy wystarczająco szybcy i efektywni w starciu z zasobami Internetu. Zastanowimy się, czy własne materiały warto jeszcze tworzyć. Sprawdzimy, gdzie szukać źródeł inspiracji. Podzielimy się tajemnymi sposobami na olśnienie słuchaczy bez niepotrzebnego marnowania czasu na poszukiwania oraz papieru na drukowanie. Co więcej.... zahaczymy o sekretne kwestie informatyczne, by nikt nie czuł się już bezsilny w obliczu braku przycisku „download” :)

  • Muzyczne inspiracje, czyli sposoby wykorzystania piosenki na zajęciach językowych

Czy piosenka nadaje się tylko na zajęcia dla dzieci? Czy masz dylemat kiedy, jak, i z kim wplatać piosenkę na zajęciach językowych? Czy wyczerpują się Twoje pomysły na wykorzystanie piosenki i szukasz nowych inspiracji? Wszyscy nasi uczniowie - zarówno młodsi jak i starsi - lubią muzykę, warto więc wykorzystać ten fakt na lekcji języka obcego. Celem warsztatu jest pokazanie nie tylko jak efektownie, ale przede wszystkim efektywnie wykorzystywać elementy muzyczne na lekcji. Zaprezentujemy jak wykorzystać ogromne zasoby Internetu, nie tylko do szukania piosenek, czy teledysków, ale również gotowych ćwiczeń i zadań dla uczniów. Wymienimy się doświadczeniami, jak można piosenką uczyć gramatyki, słownictwa, wymowy i innych aspektów języka. Będzie to również okazja, abyśmy sami wcielili się w rolę uczniów i posłuchali piosenek w różnych językach, a może i coś wspólnie zaśpiewamy...

  • Podręcznik to nie wszystko, czyli o urozmaicaniu zajęć z dziećmi i młodzieżą

Praca z podręcznikiem jest nudna, a co za tym idzie młodzież za nim nie przepada”. „Praca z podręcznikiem jest istotą mojej pracy – systematyzuje i rozwija wiedzę”. Warsztat skierowany jest do osób, które poszukują kompromisu pomiędzy powyższymi zdaniami i wciąż nie wiedzą, które jest im bliższe. Podczas prezentacji pokażemy taki sposób pracy z podręcznikiem w grupie wiekowej 11-16, który z jednej strony uatrakcyjnia książkę, z drugiej zaś wykorzystuje wszystkie jej najmocniejsze strony – a więc „praca z książką obok książki”. Uczestnicy warsztatu będą mieć okazję do wymiany własnych doświadczeniami związanych z omawianym zagadnieniem. W trakcie warsztatu zaprezentujemy, a częściowo również wspólnie stworzymy, „bank pomysłów” gotowych do wykorzystania na każdej lekcji języka obcego, niezależnie od uczonego języka czy poziomu zaawansowania.

Serdecznie zapraszamy!


Cytuj ten artykuł na swojej stronie

Komentarze użytkowników (0)

Żaden komentarz nie wystawiony

Dodaj swój komentarz



mXcomment 1.0.4 © 2007-2017 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
 
następny artykuł »


                          ISSN: 2080-6760




Forgot Password?


ling.pl - darmowy słownik internetowy: słownik 2 mln haseł
[Szukaj w słowniku]
darmowy sownik angielski


 
Anglisci.pl    2004 - 2017,      ISSN: 2080-6760 Reklama w portalu Anglisci.pl Kontakt z redakcj
| Angielski gramatyka i nauka słówek | słownik angielsko polski | słownik polsko angielski | Katalog: szkoły i kursy językowe |
| asdf.pl | Forum językowe | Program Insta.Ling dla szkół i nauczycieli |